loading...
بازرگانی مهر
ارسلان بازدید : 23 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

گارانتی لپ تاپ و گارانتی گوشی دو مقوله ی کاملا متفاوت می باشند و خدمات پس از فروش این دو محصول نیز با هم متفاوت می باشد. لپ تاپ های ایسوس دارای خدمات مادام العمر هستند یعنی بدون اینکه کاربر اخلالی را در سیستم ایجاد کند ممکن است در بعضی از قطعات، دستگاه با نقص مواجه شود. البته بعضی از قطعات دستگاه دارای خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند. شرکت ایسوس تلاش کرده تا با طراحی بی نظیر خود ایرادات ممکنه را به کمترین حد برساند تا مشتری نیازی به استفاده از این خدمات نداشته باشد. بازرگانی مهر با ارائه ی گارانتی لپ تاپ ایسوس و خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از بهترین خدمات بهره مند شوید.

نکات مورد توجه برای خرید لپ تاپ ایسوس

با توجه به اینکه این محصولات از کشورهای دیگر وارد می شوند بهتر است برای خرید به مراکزی مراجعه کنید که گارانتی اصلی ایسوس را به شما ارائه می دهند. همانطور که در مطالب قبلی گفته شد با توجه به گران شدن تلفن های همراه و همچنین لپ تاپ ها خریداران تصمیم گرفتند تا دستگاه های خود را با گارانتی تهیه کنند. ناگفته نماند که خرابی رایانه ها بیشتر از موبایل می باشد، بنابراین بهتر است لپ تاپ را با گارانتی تهیه کنید.

مشکلات به وجود آمده هنگام خرید لپ تاپ ایسوس

زمانی که کارت گارانتی لپ تاپ ایسوس تحویل شما داده میشود باید از معتبر بودن آن اطلاع پیدا کنید تا در موقع تعمیر و یا استفاده از آن به مشکل بر نخورید. ممکن است عده ای به دلیل پرداخت هزینه ی بالاتری که ضمانتنامه دارد آن را تهیه نکنند، باید گفت در این شرایط خریدار به ضرر خود عمل کرده است. گاهی اوقات فروشنده برای رفع تکلیف خود و نداشتن گارانتی خریدار را با سردرگمی مواجه می کند و خریدار در این صورت ممکن است لپ تاپ ایسوس را بدون خدمات تهیه کند. به همین دلیل بهتراست از مراکزی که در این زمینه سابقه ی فعالیت بیشتری دارند دستگاه را خریداری کنید. بازرگانی مهر با ارائه ی بهترین گارانتی لپ تاپ ایسوس به شما این تضمین را می دهد که تمامی خدمات ارائه شده دارای اعتبار می باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

آیا گارانتی لپ تاپ ایسوس اصل می باشد یا خیر؟

گارانتی اصل ایسوس باید تائیدیه ی اتحادیه صنف فن آوران تهران را داشته باشد و در وب سایت رسمی اتحادیه به ثبت رسیده باشد. ممکن است در هنگام خرید از نمایندگی های غیرمجاز با مسائلی روبرو شوید که فروشنده برای فروش محصول خود اطلاعاتی را برای فریب به شما بگوید و با بولد کردن اطلاعات دیگر، مسئله ی اصلی دارا بودن کارت را کمرنگ تر کند. این مسائل شامل داشتن پیش فرض صفحه کلید فارسی است و فروشنده با بیان این مسئله مشتری را قانع می کند که لپ تاپ ایسوس دارای گارانتی است. این عامل ادعایی بیهوده برای خالی کردن جیب شما می باشد پس به این نکته توجه کنید که دستگاه باید از این قابلیت برخوردار باشد.

خرید از نمایندگی لپ تاپ ایسوس

نکته ی دیگری که باید به آن دقت کنید این است که نمایندگی مورد نظر باید در لیست ارائه شده ی اتحادیه صنف فناوران رایانه باشد تا بتواند به شما گارانتی لپ تاپ ایسوس را تحویل دهد. این ویژگی به شما اطلاعاتی را می دهد که مشخصه ی دستگاه ایسوس چه چیزی می باشد و آیا مشخصات داده شده بر روی کارت گارانتی ایسوس با محصولی که شما خریداری می کنید یکسان است یا خیر؟ به طور مثال بر روی کارت دستگاه مشخصه و مدل پردازنده i5،i7 نوشته شده است و شما حتما باید آن را بررسی نمایید. در مدت زمانی که لپ تاپ های ایسوس وارد بازار شدند این شرکت بخشی از تمرکز خود را بر روی خدمات پس از فروش گذاشت تا بتواند مسئله ی فروش را با نمودار صعودی مواجه کند و از این قسمت غافل نماند.

مدت زمان استفاده از گارانتی لپ تاپ ایسوس

مدت زمانی که برای استفاده از کارت گارانتی ارائه شده است در همه ی لپ تاپ ها یکی نمی باشد اما اگر به صورت تقریبی بخواهیم به این زمان اشاره کنیم باید بگوییم به مدت یک تا دو سال می توانیم از این خدمات استفاده کنیم. ناگفته نماند که مدت زمان استفاده از کارت گارانتی متغیر می باشد. این کارت باید دارای شماره سریال تاریخ اعتبار و همچنین ضمانت هولگرامی باشد.

مفهوم واژه ی مادام العمر در گارانتی

خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس برای برخی از قطعات رایانه بیشتر از مدت زمان گارانتی اصلی است. در واقع بعضی از قطعات زمان بیشتری را برای تعویض و تعمیر دارا می باشند. به طور مثال ضمانتنامه رم دستگاه 3 تا 5 سال می باشد و بسته به نوع رم به زمان این خدمات اضافه خواهد شد.
بعضی از لپ تاپ های Asus به دلیل کیفیت بالایی که دارند تولید آن ها نیز ادامه دار خواهد شد و ممکن است بیش از مدت زمان گارانتی این محصولات عرضه شوند به همین دلیل خدمات آن ها تا مدت زمان عرضه ی آن دستگاه ادامه خواهد داشت و کاربر می تواند از کارت خود استفاده کند. این قابلیت شاید برای مشتری جالب باشد که میزان استفاده از خدمات پس از فروش او افزایش خواهد یافت، پس بهتر است مشتری آخرین نسخه و مدل پردازنده از دستگاه خود را خریداری کند تا بتواند از این قضیه بهره ببرد. از آن جایی که مدل رایانه های ایسوس زیاد می باشد و برای هر کدام قطعات خاصی به کار گرفته شده است، پس این ویژگی شامل تمام دستگاه ها نخواهد شد.

شرایط تعمیر از طریق گارانتی لپ تاپ ایسوس

برای ارسال و تعمیر لپ تاپ های ایسوس خود بهتر است آن را به گونه ای ارسال کنید که در معرض آسیب قرار نگیرند و یا دچار ضرب خوردگی نشوند. اما نکته ی مهم تر این است در زمان تحویل برای استفاده از شرایط گارانتی باید کارت بر روی دستگاه باشد و قبل از آن دستگاه توسط متخصصان دیگر تعمیر نشده باشد، اگر دستگاه تعمیر شده باشد و یا تعمیر کاری به غیر از نمایندگی های ایسوس آن را تعمیر کرده باشند در این صورت گارانتی ابطال خواهد شد و شما باید برای ترمیم دستگاه خود هزینه ی اضافی بپردازید. بعضی از تعمیرکاران به علت نا آگاهی ممکن است قطعات دستگاه را از بین ببرند.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس

عواملی که باعث باطل شدن خدمات لپ تاپ می شود اغلب توسط کاربر انجام شده به طور مثال سوختن مانیتور لپ تاپ ایسوس بر اثر استفاده ی نادرست از آداپتور دستگاه و یا در معرض رطوبت قرار گرفتن از این دسته عوامل محسوب می شوند. پایان یافتن مدت زمان اعتبار کارت، باز شدن بدنه ی دستگاه، در معرض سرمای شدید قرار گرفتن و امواج مغناطیسی شدید باعث باطل شدن آن می شود.

شرایط عمومی برای استفاده از خدمات پس از فروش Asus

گارانتی لپ تاپ ایسوس برای شارژر و باتری به طوری کلی به مدت 6 ماه می باشد که کاربر با مراجعه به نمایندگی می تواند آن را تعویض و یا تعمیر کند. اگر رایانه از نظر فنی دچار نقص شده باشد به مدت یک هفته در نمایندگی باقی می ماند تا به بهترین نحو بررسی و تعمیر شود. زمانی که دستگاه را تحویل می گیرید نمایندگی وظیفه دارد در صورت به وجود آمدن، مسائل آن ها را برطرف کند. به طور مثال اگر برای نصب کارت گرافیک به مشکل برخوردید نمایندگی می تواند این مشکل را برای شما رفع کند و یا دیگر عواملی مانند تعمیر مدار صدا، اشکال در مادربرد دستگاه، تست کامل قطعات الکترونیکی هر کدام وظیفه ی نمایندگی می باشد. در صورت خرابی هر یک از قطعات مانند تعویض چیپ های گرافیگ، مدار LAN و اختلالات آسی LAN، عیب Blue Screen یا Blue Page در رایانه مربوط به ویندوز، هارد دیسک، رم و مدار RTC، ارتقاء گرافیک ، نصب وایرلس لپ‌تاپ ، نصب بلوتوث دستگاه، رفع مشکلاتی از این قبیل و به هم ریختن تاریخ، رفع مشکلات مدار ساعت و تعمیر مدار RTC، تعمیر مدار POWERING در دستگاه، برداشتن پسورد Bios و همچنین به‌روز رسانی و ویرایش انواع بایوس دستگاه را شامل می شود. اگر با هر یک از مشکلات گفته شده مواجه شدید می توانید به مراکز نمایندگی مراجعه کرده و آن ها را برطرف کنید. ناگفته نماند در موقع خرید لپ تاپ هر یک از این موارد باید بررسی شود تا مشتری بعد از خرید با مشکل نصب بعضی از برنامه ها و خرابی مواجه نشود. بازرگانی مهر با ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس به کاربر این مژده را می دهد که با خیالی آسوده بتواند از دستگاه خود استفاده کند و در طول این مدت با نقص مواجه نشود.

https://mehrtrade.com/asus-laptop-warranty/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 454