loading...
بازرگانی مهر
ارسلان بازدید : 25 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کارکردهای فوق العاده ی لپ تاپ های اچ پی تا کنون توانسته این برند را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان معرفی کند. قصد خرید لپ تاپ را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از برند اچ پی خرید خود را انجام دهید. این کمپانی بعد از عرضه ی محصولات خود به عنوان تولید کننده برتر در زمینه های پرینتر، اسکنر، چاپگرهای رنگی لیزری و سیاه و سفید و کامپیوتر شناخته شد. اکثر این محصولات دارای کارت گارانتی می باشد و در صورت نقص و ایراد شما مشتری عزیز می توانید با مراجعه به نمایندگی مشکل خود را برطرف کنید. اما خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی عموما برای تمام مدل های این برند ارائه می شود زیرا امکان خرابی و وجود نقص در بعضی از موارد در دستگاه زیاد می باشد. کمپانی اچ پی با ارائه ی بهترین خدمات و به کار گرفتن دقت و توجه بسیار تا کنون توانسته کاربر را از استفاده از این خدمات بی نیاز کند. این برند به عنوان یکی از قدرتمند ترین ها در زمینه فروش قطعات الکترونیک و دستگاه های کاربردی در زندگی روزمره می باشد که نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور با ارائه ی خدمات رسانی به کاربران سعی و تلاش خود را می کند تا به توسعه ی محصولات خود بپردازد. بازرگانی مهر با ارائه ی گارانتی لپ تاپ اچ پی به شما این اطمینان را می دهد که محصول از قابلیت ها مناسبی برخوردار است.

نکات مورد توجه برای خرید لپ تاپ اچ پی

قبل از اینکه لپ تاپ خود را خریداری کنید باید اطلاعات لازم از دستگاه مورد نظر خود را به دست آورید. به طور مثال رایانه ی شما دارای چه پردازنده ای می باشد و آیا پردازنده های سخت افزاری دستگاه مطابق با کارکرد شما می باشد یا نه. اما نکته ی مهم تری که باید حتما به آن توجه کنید کارت گارانتی می باشد زیرا در بسیاری از مواقع کاربر با اشتباه برداشت کردن از خدمات آن از گرفتن کارت خودداری می کند. از آن جایی که HP برند مشهوری می باشد و پیدا کردن مشکل در این لپ تاپ ها به ندرت دیده می شود اما بهتر است برای اطمینان گارانتی آن را نیز تهیه کنید. افزایش قیمت محصولات الکترونیکی این برند در چند وقت اخیر باعث شده تا مشتریان گارانتی لپ تاپ اچ پی را از فروشنده درخواست کنند. اما اگر فروشنده با کمرنگ کردن مسئله سعی داشت شما را محبور به خرید بدون کارت کند، شما باید توجه داشته باشید که این کار به ضرر شما تمام می شود به همین دلیل بهتر است از خرید خود منصرف شوید. اما نکته ی دیگر این است که به شماره سریال دستگاه، مشخصاتی که بر روی کارت درج شده است توجه کنید زیرا ممکن است یا سریال مخدوش شده باشد و یا اطلاعات مطابق خواسته ی شما نباشد، به طور مثال پردازنده ی دستگاه i5 باشد و شما i7 را در خواست کرده باشید پس قبل از خرید حتما به این نکات توجه کنید. اصل بودن و تقلبی نبودن رایانه از دیگر عواملی می باشد که باید آن را در نظر بگیرید چرا که امکان دارد بعضی از آن ها قچاقی وارد ایران شده باشند و تقلبی باشند.

مشکلات به وجود آمده هنگام خرید لپ تاپ اچ پی

بهتر است قبل از خرید دستگاه به تقلب بودن آن توجه داشته باشید زیرا بسیاری از فروشندگان بدون داشتن مهر تاییدیه ی اتحادیه ی صنف تهران سعی می کنند تا لپ تاپ اچ پی را بدون دارا بودن کارت گارانتی عرضه کنند و با در نظر گرفتن دیگر امکانات سعی می کنند تا این خدمات را به شما ارائه دهند. پس بهتر است از نمایندگی های لپ تاپ اچ پی خرید خود را انجام دهید. در غیر اینصورت ممکن است فروشنده با پایین آوردن قیمت، دستگاه را بدون کارت گارانتی به شما تحویل دهد. با مراجعه به نمایندگی های خرید می توانید هم با قیمت مناسب و هم با سایر امکانات محصول را خریداری کنید. شرکت مهرسرمستان خدماتی را به شما ارائه خواهد داد که به شما اطمینان خواهد داد که محصول مورد نظر از نظر سطح کیفی قابل عرضه می باشد و همچنین لپ تاپ های عرضه شده هیچ نقصی را در عملکرد کاردهی نخواهد داشت.

مدت زمان استفاده از گارانتی لپ تاپ اچ پی

مدت زمان استفاده از گارانتی لپ تاپ اچ پی اکثرا یک سال می باشد، یعنی کاربر می تواند در صورت وجود نقص و نوسانات از گارانتی استفاده کند و به تعمیر دستگاه خود بپردازد. قبل از اینکه دستگاه را تحویل بگیرید بهتر است از داشتن کارت گارانتی اطمینان پیدا کنید. بعد از آن با بررسی تک تک نرم افزارها، صدا و کلیه ی کارکرد های اصلی لپ تاپ را در نظر بگیرید تا بعد از تحویل رایانه با مشکل مواجه نشوید. سرویس های بهینه سازی این کمپانی که هر ساله برای دستگاه ها در نظر گرفته می شوند روز به روز به قدرتمند شدن نرم افزارهای لپ تاپ کمک می کند. البته لارم به ذکر است که در صورتی از اعتبار کارت گارانتی دستگاه شما گذشته باشد میتوانید از خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی در نمایندگی های معتبر گارانتی مهر در سراسر ایران استفاده نمایید.

استفاده از گارانتی برای سیستم عامل سخت افزاری دستگاه

اگر در سیستم عامل دستگاه با مشکل مواجه شدید و تمام فایل های خود را از دست داده اید، یا با مشکلاتی از این قبیل مواجه شدید؛ بهتر است از سالم بودن دستگاه ، نرم افزار و سخت افزارهای آن که از عوامل مهم محسوب می شوند اطمینان پیدا کنید. اگر شما لپ تاپ اچ پی را از فروشنده تحویل گرفته اید و تمامی موارد را بررسی کرده باشید ممکن است در مراجعه به نمایندگی با مشکل باطل شدن گارانتی روبرو شوید. بنابراین توصیه میکنیم قبل از تحویل گرفتن لپ تاپ، حتما آن را بررسی کنید و در صورتی که با مشکل مواجه شدید به نمایندگی اطلاع دهید. امکان وجود داشتن مشکل در لپ های hp به ندرت پیش می آید از همین رو نباید نگران محصول خریداری شده باشید اما توصیه می شود حتما رایانه ی مورد نظر را بررسی کنید.

مفهوم واژه ی مادام العمر در خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی

در بعضی از مواقع ممکن است خدمات دستگاه مورد نظر تا یک سال و یا بیشتر از آن باشد، اما مسئله ی مهم تر این است که ممکن است برای رایانه بعد از یک سال مشکلی پیش آید. به همین دلیل خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ اپی علاوه بر گارانتی برای دستگاه در نظر گرفته می شود تا کاربر بتواند با مراجعه به نمایندگی آن را تعمیر کند. ما این اطمینان را به شما میدهیم که قالب رایانه هایی که توسط نمایندگی تعمیر می شوند به کیفیت اولیه بازمی گردد به گونه ای که کاربر از ارائه ی خدمات بسیار راضی می باشد.

شرایط ابطال گارانتی لپ تاپ اچ پی

بعضی از نواقص فنی که ممکن است توسط کاربر به دستگاه آسیب برساند شامل گارانتی نخواهد شد. برای مثال برند اچ پی برای شکستگی، در معرض رطوبت قرار گرفتن، سوختگی، بلایای طبیعی هر کدام از این عوامل کارت گارانتی لپ تاپ اچ پی را ابطال خواهد کرد و شما نمی توانید از گارانتی خود استفاده کنید. بهتر است نگران موضوع مخدوش شدن سریال دستگاه نباشید زیرا این مورد با پیگیری کارشناسان قابل تشخیص خواهد بود و طبق آمارهای به دست آمده این موضوع کمتر اتفاق خواهد افتاد. اما عامل های دیگری مانند، گم شدن کارت گارانتی استفاده ی ناصحیح از رایانه و یا به کارگیری شارژر نامرغوب برای دستگاه، تعمیر لپ تاپ توسط کارشناسانی به غیر از نمایندگی اچ پی و هر نوع آسیب فیزیکی الکتریکی و یا نوسانات ناشی از برق، هر کدام از این عوامل باعث می شود تا از این خدمات نتوانید استفاده کنید. لازم است برای استفاده مدت زمان اعتبار کارت را مشاهده کنید زیرا در صورت تمام شدن تاریخ گارانتی باید هزینه ی تعمیر و ترمیم را پرداخت کنید.

خدمات سرویس لپ تاپ اچ پی

برای تعویض مادربرد و انواع تراشه، مانیتور، کارت های مودم و شبکه، درایورها، کیبورد، تاچ پد، فن و لولای لپ تاپ ها و مسائل خرابی می توانید با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ اچ پی تعمیرات خود را انجام دهید. این مرکز با ارائه ی بهترین خدمات می تواند به شما کمک کند. اما اچ پی سرویس در واقع برای کاربری است که از دیگر تعمیرکاران قطع امید کرده است. این سرویس به شما کمک می کند تا مشکلات خود را برطرف کنید. کلیه ی خدماتی که این سرویس ارائه می دهد از قطعات با کیفیت تهیه می شود که تعمیرکاران خبره در این زمینه آموزش دیده اند و می توانند دستگاه شما را تعمیر کنند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. این سرویس در واقع برای لپ تاپ های دیگر نیز خدمات ارائه می دهد تا کاربران بتوانند ایرادات به وجود آمده را بر طرف کنند. در صورتی که نتوانستید از این خدمات استفاده کنید می توانید با مراجعه به وب سایت های نمایندگی اچ پی مسائل را با آن ها در میان بگذارید تا در کمترین زمان کارشناسان پاسخوی سوالات شما باشند و یا با تماس از طریق راه های ارتباطی می توانید مسئله ی خود را حل کنید.

شرایط عمومی استفاده از خدمات پس از فروش اچ پی

ایرادات فنی در تمام رایانه ها به وجود می آید و شما می توانید در این صورت به نمایندگی مراجعه کرده و قطعات دستگاه را تعمیر کنید. اگر رایانه ی شما دچار نقص فنی شد به مدت یک هفته در نمایندگی باقی خواهد ماند تا لپ تاپ تعمیر بشود، البته این زمان تقریبی می باشد و بستگی به میزان خرابی دستگاهتان دارد. مشکلاتی که ممکن است در طول این مدت پیش آید شامل موارد زیر است.
قطعاتی مانند چیپ های گرافیکی مدار LAN و اختلالات آی سی LAN، نصب بعضی از برنامه های گرافیکی شاید در این موارد شاید به مشکل بر بخورید. در این صورت با مراجعه به نمایندگی می توانید ایرادات پیش امده را برطرف کنید. به طور کلی برای استفاده از خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی محدودیتی نخواهید داشت اما باید به بعضی از نکات توجه کرد که در صورت برخورد با آن ها ممکن است با پرداخت هزینه روبرو شوید. اگر در نصب بعضی از موارد متفرقه به مشکل برخوردید می توانید با مراجعه به مراکز و شعب اچ پی آن را برطرف کنید. بازرگانی مهر با ارائه ی بهترین گارانتی لپ تاپ اچ پی و داشتن عضویت از سمت نمایندگی اتحادیه ی صنف به شما این مژده را می دهد که با خیالی آسوده بتوانید از رایانه ی خود استفاده کنید و بهترین عملکرد را از لحاظ پردازنده های گرافیکی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا گارانتی لپ تاپ عرضه شده اصل می باشد یا خیر؟

همانطور که گفته شد شرکت خدماتی و تجاری مهر سرمستان عضو اتحادیه ی اتاق اصناف ایران است و شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که این کارت اعتبار مختص به خود را دارا می باشد.

هزینه ی تعمیر لپ تاپ اچ پی بدون گارانتی و با گارانتی چه تفاوتی دارد؟

اگر گارانتی لپ تاپ شما از مدت زمان اعتبار گذشته باشد باید هزینه ی ناچیزی را بابت تعمیر لپ تاپ خود بپردازید. اما اگر لپ تاپ شما گارانتی داشته باشد این هزینه به کمترین حد و یا حتی صفر خواهد رسید. نگران تعمیر لپ تاپ خود نباشید ما در این زمینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

بازرگانی مهر چه خدماتی را ارائه می دهد؟

برای استفاده از خدمات گارانتی لپ تاپ اچ پی می توانید به ما اعتماد کنید و با ارائه ی کارت از خدمات ما استفاده کنید. شرکت خدماتی و تجاری مهر سرمستان با عضویت خود در اتاق بازرگانی کشور تعهد دارد که خدمات را به صورت مطلوبی به شما ارائه دهد.

https://mehrtrade.com/hp-laptop-warranty/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 453